piątek, 18 kwietnia 2014

Wyniki konkursów

Hej
Dziś postanowiłam dodać wyniki konkursu wiosennego.. Pracę wysłały tylko 2 osoby :( Ziomalkaw oraz Ciachua.
Obie pracę Mi się spodobały lecz trochę bardziej praca Ciachuy łącznie z tym zajmuję 1 miejsce oraz 5 punktów do rankingu!







Praca Ziomalkaw nie była gorsza też jest bardzo ładna ale zajmuję 2 miejsce oraz 3 punkty do naszego rankingu!







A drugi konkurs polegał na zrobieniu pisanki przepraszam że nie zrobiłam wyników tego konkursu wczoraj a tamtego który jest u góry 15 kwietnia ale jakoś o nich zapomniałam, a Ziomalkaw mi przypomniała :) No dobra a wracając do tego konkursu pisankę przysłała tylko jedna osoba - Filemonka i to dopiero dzisiaj :D ale dobrze że ktoś w ogóle przysłał :) Oto pisanka którą wykonała Filemonka:
Bardzo Mi się ona spodobała ponieważ najpierw tło ozdobiła no takimi ślaczkami jakby a później wkleiła jeszcze królika z koszyczkiem itp. :) Brawo Filemonka dostajesz 6 punktów do rankingu! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz