czwartek, 17 kwietnia 2014

Umiejętności szamana cz. 1

Hejka!
Postanowiłam napisać dzisiaj o umiejętnościach szamana.
Pierwsze drzewko umiejętności to

                                      Duchowy Przewodnik

Jest to moje ulubione drzewko z umiejętnościami mam prawie wszystko oprócz niektórych umiejętności które są według mnie nie potrzebne :P O to całe drzewko umiejętności:
To będę szła umiejętnościami od dołu 
1 umiejętność dodaje nam dodatkowy czas, 
2 umiejętność sprawia że ser staje się większy (powiększa ser) pewnie zauważyliście że ja tego nie mam owszem to jest potrzebne ale według mnie nie aż tak bardzo,
3 umiejętność powiększa szamana mam ją kupioną ale według mnie nie jest mi ona potrzebna bo wielki szaman tylko sprawia kłopot w przejściu przez różne "grunty",
4 umiejętność sprawia jeżeli ty tańczysz a koło ciebie jest jakaś mysz to automatycznie obok ciebie tańczy, według mnie można to kupić jedynie dla zabawy bo takto w ogóle nie jest potrzebna ja np. jej nie mam :P,
5 umiejętność szamana sprawia że kiedy zginiesz automatycznie ożywia Cię ale możesz przywrócić tak na mapę tylko RAZ, jest ona bardzo przydatna,
6 umiejętność pozwala dać nam "norkę" myszce która ma ser można jej użyć tyle razy ile ma się ją kupioną (MAX 5) można ją również użyć tylko w tedy jeśli do norki wejdzie "przynajmniej" 1 myszka,
7 umiejętność pozwala nam "ożywić" (przywrócić do życia) myszkę która się "zabiła",
8 umiejętność pozwala przekazać wybranej myszce ser jeżeli ty masz ser oraz jeżeli do norki wejdzie "przynajmniej" jedna myszka jest to przydatna umiejętność,
9 umiejętność robi że piłki opadają wolniej czy coś takiego ale nie wiem o co w niej chodzi ponieważ jej nie mam :P,
10 umiejętność pozwala przeteleportować do siebie wybraną myszkę, przydaje to się w większości mapek,
11 umiejętność pozwala zrobić taki jakby piorun jeżeli jakakolwiek myszka (nawet szaman) na niego wejdzie jest szybsza przez krótki czas (nie umiałam tego inaczej wytłumaczyć XD),
12 umiejętność tworzy jabłko daje ono nowy zasięg budowania (możesz koło niego budować), ja mam na razie jedno ale planuję zdobyć sobie jeszcze przynajmniej jedno,
13 umiejętność pozwala nam jeżeli umrzemy jeszcze przez kilka sekund budować (lecz buduję się i tak inaczej) nie jest to jakieś tak bardzo potrzebne ale może się czasami przydać,
14 umiejętność również tworzy znak tak jak 11 ale w tej umiejętności jest to sprężyna od której odbijają się myszy łącznie z szamanem
15 już ostatnia w tym drzewku umiejętność pozwala stworzyć nam po prostu chmurę po której możemy chodzić :).

No to już wszystkie umiejętności z tego drzewka :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz