wtorek, 15 kwietnia 2014

Dzień z plemieniami ;)

Hejka :)
Postanowiłam zrobić dzień z plemieniami czyli z plemieniem Mysia Norkaa i Klub Wakacyjnych Myszek. Odbędzie się on dnia 26 IV o godzinie 14:30 czyli kilka dni po świętach Wielkanocnych na roomie #utility0Mysialola Przygotowywać będą tą imprezę Ja, Mrkapii oraz Myszkoluszki. Będzie dużo zabaw więc zapraszam wszystkich z naszego plemienia oraz z plemień Klub Wakacyjnych Myszek oraz Mysia Norkaa. Jeżeli ktoś chce pomóc w organizacji imprezy proszę się do mnie zgłosić oczywiście za pomoc będą punkty do rankingu (nie pytajcie mnie ile bo zależy co się przygotuje :P). Jak pomóc w organizacji imprezy? Np. zrobienie mapki na to wydarzenie ale proszę nie robić mapki na darmo czyli że ja nie wiem że wy robicie na tą imprezę mapkę, bo może taka nie będzie akurat potrzebna ;) Mysia Norkaa oraz Klub Wakacyjnych Myszek również napiszą to na swoich blogach plemiennych. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz