czwartek, 30 stycznia 2014

Wyniki konkursu :)

                                                                    Hej
Mam już wyniki konkursu ale zanim ogłoszę kto wygrał chcę powiedzieć że mam tylko 4 pracę, a to bardzo mało, myślałam że będzie więcej ale no cóż tylko tyle myszek zrobiło pracę, myślę że na następny konkurs więcej myszek się zaangażuje :)
A teraz wyniki:
Czwarte miejsce otrzymuje Quickcik. 
jak widać narysował swoją myszkę na paintcie
dla mnie słusznie otrzymał 4 miejsce dla  
Szamana plemiennego zresztą też.


Trzecie miejsce otrzymuję Agatakab. Narysowała swoją pracę kredkami, ale widać że jest świąteczny
klimat. :)








Drugie miejsce otrzymuję Filemonka. Oto opis Filemonki:
Tą myszkę nazwałam Tasha. Nie została ona stworzona na podobiznę
moją, ani na moich znajomych. Jest ona ubrana świątecznie
o czym świadczy jej opaska z prezencikiem na włosach,
laseczka cukrowa na uchu oraz czerwona gwiazdka na ogonku.
W tle pada śnieg co jeszcze bardziej podkreśla klimat świąteczny.




No i pierwsze miejsce otrzymuję Lenamychula!
Nie jest może ozdobiona świątecznie, ale jest
bardzo ładna, mi się bardzo podoba,
Szamanowi Plemiennemu też się bardzo bardzo
podoba.
Dla mnie słusznie otrzymała 1 miejsce.
Nawet napisała tytuł! :):)

1 komentarz: