poniedziałek, 20 stycznia 2014

Śluby i urodziny

                                                                    Hejka :)
Jakby ktoś miał urodziny i chciałby je urządzić w plemieniu to piszcie do mnie na transformice to mogę wam urządzić w plemieniu super urodziny, moje urodziny też były w plemieniu, więc wasze też mogą być lub gdy chcielibyście mieć np. ślub (w grze) to też mogę urządzić ślub. Jak chcecie mieć w plemieniu ślub lub urodziny to się nie krępujcie tylko napiszcie mi na szepcie a jeżeli mnie nie będzie a będzie agamychula to napiszcie jej a ona mi przekaże i ustalimy jeszcze kiedy zrobimy ślub lub urodziny :).


 
 
                                                                                                              Mysialola :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz